Tävling!

Morning alla gobitar!!
 
Jag utlovade en tävling om Bakdagars sida på facebook nådde över 50 likes, och nu är vi uppe i 75! Tack snälla ni!! Hoppas verkligen ni ska hitta massa smarriga recept att baka.
 
Tanken var att jag skulle skriva ett tävlingsinlägg igår men kombinationen barn + dator satte käppar i hjulet för det. Förstår inte hur de kan med några små kladdiga fingrar ändra varenda inställning som finns! Men med hjälp av mannen, google och äldsta dottern så är nu ordningen återställd och här kommer tävlingen!
 
 
 
 
För att tävla vill jag att ni skriver en kommentar i detta inlägg. Och vad tävlar ni om då!!? Jo eftersom det bor en gammal själ i denna inte fullt så gamla kropp så lottar jag ut ett hederligt kafferep, eller kakor till ett kafferep i alla fall. Sju sorters kakor för 4 personer!! Kaffe får ni ordna själva :D
 
 
Stort lycka till, till er som vill tävla!
 
Nu kunde jag inte i min vildaste fantasi tro att jag skulle få följare utanför Uddevalla kommun så skulle någon utanför stan vinna så skickar jag priset, dock inga cupcakes ;)
 
Håller tummarna, kram!
1 Majlinda:

skriven

Jag älskar kakor och så hade det varit roligt att mysa med min käraste syster som bor 30 mil ifrån där jag bor och som kommer och hälsar på snart det hade betyd så mycket för mig att vinna kakor för den gör mina dagar ❤️😍🍀✊🏼 ha en trevlig dag

Svar: Lycka till!! :)
Gabriella

2 Anna olausson :

skriven

Ja har alltid drömt om att ha ett kaffe rep med sju sorters kakor.
Och kunna bjuda in vänner 4st .
Skulle behöva ha en glad och trevlig stund.
Och va är inte godast än hembakat 😀
Ja håller tummarna

Svar: Lycka till!!
Gabriella

3 Birgitta:

skriven

Hejsan!

Finns inget godare än kakor och vinner jag dom, ska jag ställa till med ett riktigt kakkalas för min älskade dotter. Hon behöver verkligen skämmas bort efter sin svåra cancer. Håller tummar och tår, att dom goda kakorna hem till mig når!
Kram och trevlig helg!


Svar: Önskar dig all tur då och många kramar till din tappra dotter!!
Lycka till!!
Gabriella

4 Rolf:

skriven

Har jag tur nu, ska jag hämta mina älskade barnbarn och bjuda på det godaste dom vet KAKOR. Dom är riktiga kakmonster precis som morfar. Hoppas turen står mig bi, för så glad morfar då skulle bli.

Trevlig valborg!


Svar: Kak-kalas är aldrig fel, hoppas på tur och att ni får en mysig stund tillsammans!!
Kramar!
Gabriella

5 Madelene:

skriven

Hejsan!

Skulle vara så roligt att få överraska min underbara mamma med goda kakor. Hon har födelsedag den 15 maj, så kakorna skulle komma väl till pass. Så slipper ju hon baka småkakor också. Hoppas så på turen!

Kram och trevlig Valborg!


Svar: Ja mammor ska verkligen skämmas bort!! Hoppas på tur för er! Och hälsa lilla mamma och gratta!
Kram!!
Gabriella

6 Robert:

skriven

Tjena!

Hoppas lite goda kakor få vinna, till min underbara kvinna! Hon är tokig i kakor och skulle bli så glad och överraskad. Håller tummarna!

Trevlig helg!


Svar: Tänk att få bli överraskad med kakor!! Håller tummarna för er!!
Kram!
Gabriella

7 Jenny:

skriven

Hej Gabriella!
Jag skulle överraska mina goa kollegor på Jakobsberg 😊 Vi älskar dina bakverk ☺
Kram

Svar: Ni är värda alla kakor i världen! <3
Gabriella

Kommentera här: